Even angels can fall tonight.

får seriöst damp på den här jävla skiten.
ursäkta språket men jag får det.. jag kan inte ladda upp bilder på bloggen? det bara går inte.
jag strör mig sjukt mycket, och det är inge kul med gammla arkivbilder direkt,är det så för er med?
eller är det bara hos mig det krånglar.. sjukt irriterande är det iallfall. Men idag har jag inte gjort så mycket, solat lite på dagen, jobbar på brännan! hehe. Sen tittat på en Jackassfilm som jag har sett nu typ 100 gånger eller något hehe. Förälskad i Jackass? oyes! men iallfall måste försöka fixa det där så det går att ladda upp bilder på bloggen! ska verkligen föröska fixa det! men vi hörs puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0