FÖDELSEDAGSLISTA

- COOOOL BILD JUUUUUU.
 
nu går jag och lägger mig, och jag kom på en sak förut jag fyller ju år snart? 14 augusti! och förut idag fick jag för mig att jag vill ha löshår, förut hade jag faktiskt rätt långt hår och nu är det inte alls lika långt.. så tror bestämt jag ska önska mig det när jag fyller år! min önskelista är.
 
1. Justin Bieber biljett, (alltså så mina vänner också får en då)
2. Löshår
3. Bruna linser.
4. Fri surf på mobilen.
5. Someday Justins perfym. 
6. Liteee kläder, coola smycken och sånt också! 
 
tror faktiskt det är det hela! det är väl inte helt billiga saker men ändå liksom.

Kommentarer
Postat av: linnéa

sv: hahaha lungt! (;

2012-07-24 @ 10:47:26
URL: http://liinneastylee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0