Godnight.

 
 
- Inga bilder.. sorry for that.
 
Säger väl godnatt nu, eller det kan mycket möjligt bli så att jag uppdaterar inatt men iallfall.
Idag har jag städat mitt rum, är inte klar än rensar massa saker också så det lär ta ett tag till, men orkar inte mer ikväll så tror jag fortsätter imorgon eller något. Och imorgon ska jag även färga håret! kör på att försöka få det ljusbrunt, eller inte helt ljusbrunt men nästan! så vi får se hur resultatet blir, får hoppas på det bästa iallfall! men dagen har i princip bara bestått av städning, men efter ett tag fick jag en jäkla mensverk så stängde på första Jackassfilmen för såg aldrig den igår kanske kör på en Jackassfilm ikväll också bara för att dom är så sjukt snygga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0