GOTLAND HERE I AM.

Äntligen! nu sitter jag är i stugan på gotland, supermysigt! vi kom fram hit runt sex tiden. Båtresan var helt okej, förutom att internet inte funkade och hade ingen täckning på mobilen heller.. så satt och tittade på sunes sommar som visades på båten hela resan typ. Men det var helt okej iallfall fanns lite snygga killar också så hihih ;)
men ja.. nu så ska vi väl typ snart lägga oss blir nog att upp ganska tidigt imorgon och åka till visby osv.. och har självklart med mig kameran så ni kommer få värsta bildbomben på onsdag när jag kommer hem! eller så lägger jag upp det på torsdagen det får vi se! :) men jag kommer ju iallfall uppdatera mer imorgon och sånt! kanske även uppdaterar med bilder på instagram så följ mig där! heter bbarasiigne men vi hörs imorgon pusssen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0