Grym dag/kväll!

Hallåååå eller! sitter här hemma och lyssnar på trofast - vi hade allt! och bara har det gutt! har haft en as rolig dag med Sanna,Amanda & Claes! vi tog en buss till mönsterås runt två någon gång, Claes mötte oss vid stationen och sen drog vi runt i otroligt stora mönsterås och hade det trevligt! men orkar faktiskt inte skriva om allt vi gjorde för är lagom trött, vi tog en buss hem vid åtta typ, och sen drog vi hem till Amanda och åt lite pizza, sen resten av kvällen dansade vi ute på Amandas altan, och satt där och pratade skrattade och hade det helt awesome. Kom nyss hem och har precis ätit lite tårta som mamma hade bakat, och nu ska jag typ tvätta bort allt smink och sen kolla facebook sen stänger jag nog på en första Jackass filmen och bara tar det lugnt, sen imorgon funderar jag på att städa mitt jävla rum. Eller något annat, sånt vi märker men iallfall vi hörs imorgon, pusssssar! 
 
btw: ni får lite bilder från dagen/kvällen, från instagram typ imorgon eller något. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0