jag är lyckligast i världen.

 
jag kan inte fatta det! jag är lyckligast i världen. 
Justin kommer till sverige 22 april, och biljetterna släpps nästa vecka, jag kan inte fatta det seriöst.
och jag blir seriöst förkrossad om jag och mina vänner inte får biljetter.. jag kommer dö.
JAG SKA BARA HA BILJETTER. fyfan, jag är helt jävla överlycklig, börja skaka och skrika och även gråta när jag fick smset från pappa : Bieber till globen 22 april - biljetter släpps nästa vecka. fyfan jag kan inte beskriva hur jag känner just nu. JAG ÄR BARA SÅ JÄVLA LYCKLIG. säger bara, att jag älskar killen grymt mycket! 

Kommentarer
Postat av: Theaa

VilkeN dag nästa vecka kan man köpa biljett??:00

Svar: på fredag
None None

2012-07-02 @ 18:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0