Min åsikt om den här skiten.

Detta är världens största grej på facebook just nu typ. Bränna upp.. spola ner.. riva sönder dessa biljetter!
varför? frågar bara varför? seriöst.. det kallas lite jävla respekt, det finns folk som hade dödat för att få den där biljetten, så bränner man upp dom? Justin kommer till globen den 22 och 23 april, jag och mina kompisar satt i timmar och försökte få tag på biljetter men vi fick inga.. sen ser man det här på facebook några dagar efter, jag blir seriöst förbannad! det är så respektlöst bland er killar, att ens göra så..Först och främst slösar ni killar pengar på att göra det, biljetten kostar mellan 400-1000 kr, och dom pengarna hamnar dessutom direkt hos Justin själv!  Alltså hur fan tänker människor? Man ska för fan respektera personerna som vill gå på hans konsert. Alla ni som köper massa biljetter bara för att förstöra och elda upp dom, tänk till en gång till? var det så jävla smart egentligen? förstår ni inte hur många tjejer som verkligen gråter för att dom inte fick biljetter? för att ni idioter köper och eldar upp dom, bara skit i det istället hela grejen går väl ut på att ladda upp det på facebook, och få likes? visa respekt istället och sluta vara så förbannat barnsliga! tänk också på att det kan vara tjejers dröm att få se honom, och så går den bara upp i rök! tänk till att ni förstör bara för andra! ge er för fan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0