Mys

Hallåååå estland. 
sen uppdatering idag, men hoppas det är okej! men iallfall sanna åkte hem idag redan vid 11, så vi hann i princip inte göra något alls, strax där efter drog jag till kalmar med mamma och pappa, dom skulle in på biltema, och jag shoppade lite grejs på modehuset, bland annat lösnaglarna ni ser på dom två första bilderna, sen köpte jag mig ett par jeans shorts också, så nu har jag lite shorts, hade inga alls förut men nu slipper jag köpa det på ett tag iallfall! :) sen åkte vi typ hem, då åt jag lite mat, och har nyss tittat på en film, och myste ner mig i en filt, för jag fryser otroligt mycket, gjorde det i kalmar också, och gör det fortfarande. Juste, jag tänkte visa shoppingen jag köpte i göteborg, jag vet inte om jag nämt det men fick med mig ett par shorts, och två linnen hem, + kaninöron som jag och moa köpte på liseberg, mest på skoj me söta är dom! hihih. ett av linnerna har jag på mig på bilderna, men jaja, vi får se hur det blir bror också på om jag orkar lägga upp bilder, är typ otroligt seg! 
men ska väl sitta här och sega lite vid datorn, lyssna lite på kapten röd osv.. bara tare chill helt enkelt, tror faktiskt också jag stänger på en film sen! sen ska jag även fråga om min bror kan beställa fjärde säsongen av sons of anarchy, eftersom att jag inte vill lägga ut pengar på det. haha, men vi hörs när vi hörs pusssen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0