NEVER SAY NEVER

Tumblr_m7ovmpswmp1rs49g5o1_500_large
Finaste killen på hela denna fucking jord. 
jag har lite tråkigt, så tänkte skriva hur sjukt mycket den här killen verkligen betyder för mig. Justin.. omg vart ska jag bröja, jag har varit en belieber i snart 3 år tror jag eller om det inte är mer. Eller inte en belieber men jag började lyssna på Justin för ungefär 3 år sen det var då jag hörde för allra första gången justins röst. One time.. var den första låten jag hörde, därefter var det Love Me, sen Baby. Jag började lyssna på hans musik, och tyckte det var bra helt enkelt! och idag är jag verkligen en belieber. Kanske låter sjukt men han är typ det bästa som hänt, seriöst. Jag älskar killen så otroligt jävla mycket. Kommer ihåg hur många gånger jag har gråtit när jag sett Never Say Never, och första gången jag såg filmen, jag och Mathilda såg filmen i kalmar, filmen var även i 3D och det var helt underbart, det kändes verkligen som om att Justin stod där framme och man kunde sträcka ut armen till honom, helt underbar känsla. 1 mars 2012 firade jag och Mathilda hans födelsedag, vi bakade en tårta där vi skrev JB stort på och sen massa gelehjärtan på tårtan, och massa fint! vi tittade på massa tvpogram om Justin, och hade våra Justin tröjor på oss, och blåste upp lila och blåa balonger, eftersom att det är Justins favorit färg och lyssnade på hans musik, och hade det bäst! Jag har lagt ut mycket pengar på Justin saker, men det har det varit så sjukt värt. Har fyra skivor, två filmer, hans bok. Massa plancher, en tidning två tröjor, ett linne lakan, har säkert fler saker.. listan kan bli lång! Ska även beställa hans nya album believe nu i veckan, bara jag får pengar till det så ska jag köpa det. Och på tal om Believe.. hans tour börjar snart, Justin kommer till sverige 22, 23 april 2013, jag har inga biljetter.. jag Sanna, och Amanda satt i timmar och försökte men vi fick inga båda konserterna sålde slut på mindre än två timmar, det är 12.500 platser i globen och sammanlagt båda dagarna blir det 25.000 platser. Vi letar biljetter.. för att vara seriös kollar jag blocket, och tradera varje dag, men jag kommer fortfarande sitta/stå i globen den 22eller23, fuckno att jag sitter hemma när jag vet att Justin är i stockholm och har konsert aldrig i hela mitt fucking liv! jag kommer vara där! han har även konsert i danmark och norge också, Norge slutsålt där också, danmark finns kvar. Men iallfall ville jag bara skriva lite om hur sjukt mycket killen verkligen betyder för mig. '' never say never, end let the dream come true. '' det kommer hända, min dröm kommer bli sann, min dröm att se Justin Bieber live den kommer bli sann, slutar inte bry mig bara för att jag inte har några biljetter. Men jag älskar justin med hela mitt hjärta och han betyder allt. Justin Drew Bieber, fysatan vad jag älskar dig fina du. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0