Once a Belieber always a Belieber.

 
 åhåhå så fin.
helt sjukt kan fortfarande inte fatta att jag kanske får se dig 22 april 2013 i globen, stockholm. 
på fredag klockan 09.00 släpps biljetterna, jag har knappt fattat det själv än, och jag blir helt förkrossad om jag och mina kompisar inte får biljetter, för det skulle verkligen betyda allt om jag bara fick en biljett, liksom har längtat i typ flera år nu, kan ju inte säga mer än att jag verkligen älskar dig. Vet faktiskt inte hur länge jag har varit en belieber, men det är riktigt länge nu! och man kan väl säga att du betyder allt för mej. Känslan när jag fick det där smset av pappa, jag började skaka och mitt hjärta slog så att det nästan hoppade ur mig! åhåhåhå. jag älskar verkligen killen! stor kärlek till dej finaste. En gång belieber alltid en belieber! 
 
- Never Say Never, and let the dream come true. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0