Orka leka social.

- Kan inte ladda upp bilder igeeeeeeen...
Hallååååå readers. Eller har jag ens några? känner att jag tappar läsare varje dag.. men får skylla mig själv. Jag orkar inte blogga jag lever livet, och det är fortfarande sommarlov, och vill ta vara på den sista tiden eftersom att det snart är slut. Men iallfall idag har jag varit i kalmar åkte rätt tidigt, åkte in dit med Mamma och Pappa, och vi åt på kinaresturangen och lite sånt, köpte lite grejor, bland annat ett par nya skor för det behövde jag verkligen! men iallfall på vägen hem hämtade vi upp sanna, och vi åkte hem till mig och vi satt mest vid datorn tittade på en film pratade och hade kul helt enkelt! och sånt dääääa, hon åkte hem för någon timme sedan tror jag och sen dess har jag bara duschat, och lite sånt där. Imorgon ska vi till CJ på grillparty typ, funderar på att ta med mig kameran men det får vi se om jag gör! men iallfall så ska jag typ sätta mig och titta lite på tv och bara tare chill vi hörs pusssen!
 

Kommentarer
Postat av: linnéa

hejhejhej, har frågestund på bloggen, så passa på :D

jag kan inte se din header föresten. eller har du ingen? haha!

Svar: hallååå estland.ska ställa några frågor sen tänkte jag :)
haha.. nej jag har ingen header och har inte haft det på ett jävla bra tag häller, men måste fixa det snart hihih.
None None

2012-07-22 @ 22:01:56
URL: http://liinneastylee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0