TOP CATS TONIGHT!

GODMORGON UPPLANDS VÄSBY.
nä men okej hej iallfall! tisdag idag, och ikväll drar jag till kalmar med trevligt folk för att se top cats! 
kommer bli grymt! och vill ni vete en sak? JAG KAN LADDA UPP BILDER IGEN! så nu blir det alltså mer bilder på bloggen, och det innebär också roligare att läsa! men iallfall igår var jag i kalmar, med Mamma,Pappa och min Mormor, hehe. Jag och mamma gick runt lite på modehuset och hittade ett par shorts med nitar och en tröja, som faktiskt är dagens outfit! ni kanske får bild sen! men iallfall så har jag väl inte sådär jätte mycket mer att säga i nuläget, men slänger nog in åtminstonde 1 inlägg till innan jag drar mot kalmar med trevligt folk som sagt! eller vem vet? det kanske blir rätt många inlägg, för har blogglust känner hag hihih. men vi hörs puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0