Be Alright

Bjuder på en bild från öland förra året.
 
Ahtjena. Sitter här kom hem för några timmar sedan, från Amanda har sovit där inatt, med sanna också, för igår var vi i högsby och hade roligt. Och sen sov jag och sanna hos Amanda på kvällen, men iallfall nu sitter jag här och har ätit lite grillat, med familjen eller inte min bror men iallfall. uppdateringen suger nu föritden, och imorgon kommer den också att suga.. för drar till mönsterås med Sanna&Amanda och träffar Claes, men det är sommarlov och jag orkar inte sitta vid en dator och leka social typ. Men nu ska jag iallfall stänga på en Jackassfilm och bara ta det lite chill helt enkelt, ska lägga mig tidigt ikväll också tänkte jag så jag orkar upp imorgon, men iallfall vi hörs lite senare!
pusssen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0