Du är vacker.

Hallå eller? förlåt för att jag inte uppdaterade något igår men efter skolan drog jag direkt hem och packade sen mot Amanda och sen mot sanna! och där var även Joanna & Alex och vi började direkt med våran filmkväll vi tittade först på American Virgin men den började hacka så vi satte på filmen hipp hipp hora. Och efter vi sett den filmen så tittade vi på daltry calhoun en film med Johnny Knoxville åhåhåh. Det är sjukt hur snygg han verkligen är så jag och sanna satt och dreglade lite över honom och ja kvällen bestod mest av film och massa skratt. Jag och Amanda sov hos sanna och idag när vi vaknade gjorde vi inte så mycket tittade på några filmer och ja inte så mycket mer. Men dom här dagarna har varit superbra! gutt med studiedag ibland eller nationaldag eller vad det är. Men skönt är det i vilket fall. Men nu ska jag fortsätta dricka min juice och ladda ner Sons Of Anarchy säsong 4 och sen taggar man bara till att säsong 5 som kommer i augusti! men vi hörs puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0