Galen helg var det som sagt!

Snodde bilden från Linnéas blogg! kolla in den också! http://liinneastylee.blogg.se/
Tjenare! har haft en galen helg med mina cheyor! det har som sagt varit grymt! men kan berätta lite mer om helgen eftersom att det inte blev så mycket om allt vi gjorde i förra inlägget! men iallfall på fredagen drog vi till högsby direkt efter skolavslutningen kan man väl säga och där började vi mest med att gå runt lite i otroligt stora högsby träffade massa folk som Charlie, Hannah Kaisa och hennes kille. Sen gick vi runt på marknaden en stund vid alla karusellerna och sådant! Träffade massa nytt folk och sen under kvällens/nattens gång blev det fest vid lanhagen! det var då allt det roliga började vi dansade vi umgicks med massa nytt folk stod och pratade med folk vi aldrig träffat innan det var hur grymt som helst! och i högsby i lördags hände faktiskt inte alls mycket Jag och Sanna drog till Charlie Lothander och laddade sannas mobil lite granna vi var nere lite vid karusellerna och sånt men mådde verkligen inte bra hade världens huvudverk och förkyld och halsen usch. det var hämskt seriöst. Men jag och Alex drog från högsby runt 20.00 tiden, vi hade igentligen planerat att dra ner till lanhagen för mer fest och sånt, men det blev inte så för vädret var skit så jag och Alex bestämde oss för att dra hem. Sen igår uppdaterade jag inte något men det berodde på att jag sov i princip hela dagen för mådde verkligen as dåligt. Men iallfall nu mår jag lite bättre för jag tänker fan inte spendera sommaren till att vara sjuk! men ja blev ett ganska långt inlägg men det är för att jag inte uppdaterat så bra men iallfall vi får höras senare för nu ska jag sätta på en film och bara tare lungt! Men kan ju säga att jag kunde nog inte ha invigt sommarlovet på ett bättre sätt!

Kommentarer
Postat av: linnéa

sv: haha lungt :D

2012-06-18 @ 13:19:42
URL: http://liinneastylee.blogg.se/
Postat av: JL

hejhej, kika in min blogg?

http://josefinedencoolaludvigsson.blogg.se

kolla gärna in den så mycke du kan,



btw, fin blogg, krammiis

2012-06-18 @ 13:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0