RIVER EN VACKER DRÖM

 
Haft en en underbar onsdag och torsdag med min fina Moa! det har varit superroligt igår när hon kom till mig eller jag fick först hämta henne på min cykel för hon hade gått av på fel busshållplats så jag fick cykla och hämta henne, men sen när vi kom hem till mig så tog vi oss varsin pepsi och låg ute i skuggan och bara tog det chill och tog lite bilder och sånt sen bästemde vi oss för att spela kort eller jag ville det. Hahaha. och det gjorde vi typ i någon timme bara för att tiden skulle gå typ. Sen spelade vi fia med knuff, och spelade lite till kort och ja sen var klockan runt åtta, och vi åkte till ica i mönsterås och hyrde 2 skräckisar, köpte lite chips godis och sånt. Sen drog vi hem mot mig och körde klart vår match i fia med knuff, jag vann såklart! och sen började vi titta på skräckfilmerna. Vi började med att se på filmen ''don't be Afraid of the dark'' och vi började titta på den för att det fortfarande var ljust ute för om det var mörkt hade vi väl dött innan filmen börjat, och fyyyyy. Den var asbra, men också superläskig, och lite overklig. Sen tittade vi på den andra vet faktiskt inte vad den hette men den var också bra, mer trovärdig och sånt! sen la vi oss och tittade på mtv till ungefär två, sen la vi oss. Moa har nyss åkt hem och snart ska jag städa mitt rum och sånt, men vi hörs lite senare pussar!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bli dagens blogg!
Kommentera att du är med & länka mig i ett inlägg.

Puss

2012-06-23 @ 11:49:31
URL: http://amandaalevinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0