UNO!

Hallåååå i'm back!
Har varit mycket dom här dagarna men iallfall igår drog jag och Amanda till Blomstermåla och träffade Robin som hade väntat på oss ett tag men till slut kom vi iallalll dit. Och vi gick hem till Amanda nästan direkt och vi gjorde inte så mycket men vi hade iallfall kul. Sen kom även Carl-Johan och då blev Robin & CJ lite jobbiga. hehehe. Men ja vi drog till Mathilda och hälsade på henne en stund och då bestämde även Jag och Amanda att vi kunde sova i tält alltså Jag,Mathilda & Amanda. och det gjorde vi Killarna drog hem någon gång under kvällen, sen mötte vi Mathilda vid konsum och gick hem till Amanda och började sätta upp tältet vi hade det supermysigt vi spelade uno och finns i sjön och bara hade det mysigt. Idag vaknade vi rätt tidigt vi åt frukost och bara chillade Mathilda åkte hem runt halv 12. Och jag vid 12. Och nu sitter jag här ska ut i solen och få en bränna till skolavslutningen tänkte jag. Uppdaterar mer senare pusspuss kramkram!

Kommentarer
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

vad gör du? :)

2012-06-10 @ 13:33:51
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0