Äntligen klar!

Söt biild, jaoooow! (a'
Har tagit flera timmar, men nu har jag äntligen städat mitt rum mycket finare nu! ser inte ut som ett bombnedslag längre, woho! men iallfall så ska jag snart ta bilder på hur fint det har blivit nu, sen lägga över det till datorn, så ni får se hur fint det blev! men iallfall har min dag bestått av, Våfflor, Sunes Sommar, Och städning, och ikväll ska jag bara chilla, och äta popcorn framför big brother, awesome känns inte sådär jätte kul att det är skola imorgon med de får gå de med, för om 2 veckor är det ju påsklov, tror jag kan hålla ut tills dess, men vi hörs senare, kram!

Kommentarer
Postat av: newpic - alice

förlåt för att jag varit så seg! har haft superdupermycket i skolan nu.

har du ändrat din header eller vill du fortfarande ha hjälp? :)

2012-03-26 @ 10:43:29
URL: http://newpic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0