Monday's sucks!

Bara för att jag är grymt cool!
hejhej, omg vad jag hatar måndagar! det är sjukt hur mycket jag hatar dom, och specielt när det är skola också!
men iallfall så har det varit det vanliga idag, Jag,Joanna,Alex,Sanna,Mathilda&Amanda, har även planerat massa saker inför imorgon, då vi ska sova i tält, för vi har studiedag på onsdag, och torsdag, så vi har bestämt oss för att sätta upp ett tält någonstans i skogen, och tälta där, awesome! sen kommer vi självklart ha massa täcken och kuddar och sånt, annars kommer det bli grymt kallt, men det kommer i vilket fall bli awesome! och sen i helgen ska vi också hitta på massa roligheter! ja det var väl det jag hade och säga just nu, men nu ska jag ta någonting och äta sen nörda datorn ännu mer! kraaaaaam!

Kommentarer
Postat av: NEWPIC - alice

svar: den har varit bra :) din då? :)

ja det gör jag! :)

2012-03-19 @ 18:40:00
URL: http://newpic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sugen på ny design?:)

Jag är väldans designsugen nämligen!:)

2012-03-22 @ 14:32:46
URL: http://Fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0