Rolig söndag!

Bjuder på en halvgammal bild på oss två också.
Hallå snyggingar! vart dålig med uppdateringen idag, men har ju varit med Amanda heeeela dagen!
och vi har haft massa kul, först drog jag hem till henne, och då så skulle Amanda fixa iordning sig lite sen drog vi upp mot Sporthallen, men det var typ inge kul där, så vi dog till kiosken och köpte klubbor och tuggummi, och något annat äckligt godis, men iallfall sen drog vi tillbaka till sporthallen, sen var vi där tills matchen var slut, och då drog vi hem till Amanda igen, och tittade på tv typ hela tiden, sen satt vi lite vid datorn också. Ja där har ni typ dagen..
men nu ska jag tvätta bort allt smink, och hoppa ner i min one piece, och sätta mig vid datorn och kolla in bloggar, facebook, och ja.. lite sådant! sen blir det big brother vid 21.00, puss på er! bloggar nog kanske lite till senare.


Kommentarer
Postat av: NEWPIC - alice

svar: tack! :D

2012-03-18 @ 22:59:58
URL: http://newpic.blogg.se/
Postat av: NEWPIC - alice

Nu är helgens najsiga avslutad, kika in och kolla om det blev du!

om inte, var med igen nästa helg! kram♥

2012-03-19 @ 09:33:15
URL: http://newpic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0