WE ARE YOUNG WILD AND FREE!

Bild från igårkväll.
Rubriken säger egentligen det mesta, det har varit ännu en vild kväll, och vi har haft as kul måste jag säga!
och nu sitter jag iallfall här, och måste bara säga en helt sjuk sak.. Det är en boybelieber ( en kille som gillar Justin Bieber ) som har tagit livet av sig, pågrund av mobbning! alltså att mobba någon för att man tycker om en artist och sedan leder det till självmord, då är det fan över gränsen! kallas lite jävla respekt, rent ut sagt! blir bara så förbannad på sånt, Fyfan var ordet. Men iallfall tänkte inte att detta skulle bli värsta depp inlägget.. såå.
Men iallfall har vi haft jätte kul, bara släppt loss dansat, och MASSA MASSA MASSA mer, för vi är ju ändå, Unga Vilda och FRIAAAAA! ja kan inte säga mycket mer än att vi har haft grymt kul iallfall. Men drog som sagt hem från mathilda för ett litet tag sedan, och när pappa hade hämtat mig och vi åkte hem åkte vi förbi folkan, där det är rocka billy night, och fyfan säger jag bara, det var typ 300 pers bara utanför! och massa raggar bilar och hela köret! har aldrig sett så mycket folk i den här hålan innan! hahaa, anyway! mu ska jag kolla runt på facebook, sen blir det nog att sova, för är grymt trött, kraaaaam på er allihopaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0