He's only human.

Jag är självklart ett stort fan av Justin Bieber annars hade jag aldrig skriviet detta inlägg på min blogg som ni nu kommer att få läsa. Justin är liksom en människa precis som oss alla andra, han har också känslor han är ju liksom bara en vanlig tonårskille som lever sina drömmar, vad är för fel med det? jag har aldrig förstått varför hatet mot Justin är så otroligt stort för att få allt hat som han får från människor som inte ens känner honom det är över gränsen jag säger inta att alla ska älska och tycka om Justin, men det finns en gräns för vad som är okej och för vad som inte är okej. Killen är så begåvad, vacker, unik & stark! Liksom alla kommentarer han får på sin youtube kanal, twitter , facebook osv.. det är helt sjuka grejer om ni har något att säga kan ni hålla det inom er istället för att slänga massa skit på Justin, det är bara onödigt och omoget han fick ju bara sin dröm sann? varför ska hatet vara så otroligt stort? och sen allt snack om att han är bög? varför ens säga så när vi beliebers vet att han är tillsammans med Selena Gomez? han har inte gjort er någonting och varför hata honom? det gör inte dig eller någon annan till en bätte människa, det är bara omoget  att inte tycka om är okej men hata är överdrivet.
och att killen skulle vara hjärtlös? seriöst ser ni inte vad killen gör? man kan hjälpa människor på så många sätt. Han gör människor glada genom att hjälpa dom på olika sätt, han besökte en skola där barn är som har det svårt hemma eller vill stanna i skolan över helgen och lov. Han gav skolan en check på 100.000 $ till skolan + leksaker till skolan av ett värde av 100.000 $. det är liksom en sån otroligt fin tanke och sedan besöker han sjukhus för att hälsa på sjuka barn det är också en otroligt fin tanke. Så jag fattar inte var all skit kommer ifrån? bög? hjärtlös? ser ut som en tjej? och sedan allt jävla HAT det finns något som kallas respekt, det är så förbannat respektlöst att liksom ens hata honom? för ingen av er har någon anledning till att göra det. Justin är också människa och han tar åt sig lika mycket som vi gör. He's onley human, stop the hate!



detta var min åsikt och jag säger inte att alla ska älska Justin, men lägg ner hatet förfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0