FILMANALYS

Tjenare! idag var det skola inget kul hände. Men efter skolan drog jag och sanna upp till JOAB och väntade på min pappa, och åkte hem till mig och vi satt vid datorn och tittade på massa coola kepsar kläder och iphoneskal sen satte vi på filmen ''fjorton suger'' bara för att den är så dålig men det är en småsnygg kille i så det är ju possitivt! men iallfall sanna drog hem för ett tag sen och nu ska jag skriva klart min filmanalys tills imorgon har valt filmen Dear John bara för att den är så grymt bra! sen blir det big brother och sedan sova. Men ni får väl ha det bra så hörs vi imorgon kanske bloggar lite till om jag hinner skriva filmanalysen på 40 minuter! men jaja! vi hörs iallfall pusspuss.
Trailern till Dear John!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0