FULLT ÖS 2012


Kön in till fullt ös, vi står precis vid stängslet, Sanna med röd adidasväska!
efter tjejorna hade badat! :)
Ja, blev faktiskt inte många bilder alls för hade kameran i väskan och vi lämnade in våra väskor och jackor så glömde typ bort att jag hade med mig kameran, men iallfall så var det helt okej igår det var ju värt pengarna iallfall liksom 20 kr, så det var ju värt pengarna iallfall, men igår tog jag,Sanna,Amanda & Mathilda en buss in till kalmar trodde jag skulle dö så varmt som det var på bussen! men iallfall så kom vi fram till kalmar efter ett tag först gick vi runt i stan ett tag för det var tänk att vi skulle träffa Carl och några fler, men vi fick aldrig tag på dom men sen åt vi lite på donken och sådär, sen drog vi ut mot sporthallen där fullt ös skulle hålla till! och jag orkar faktiskt inte skriva om allt som hände där, men kvällen får väl kanske 6 av 10 stjärnor kanske? men det var helt ju roligare än att bara sitta hemma och slöa framför datorn, så helt okej som sagt! så tack till mina underbara kompisar som gjorde kvällen asbra!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du ska dö vänta du bara...!

2012-05-01 @ 16:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0