Grattis till världens finaste!

Ser ni tjejen på den första bilden? idag blir hon fjortis! vilket innebär 14 år.
Så kan passa på att skriva ett litet inlägg om min fina vän! Du och jag vi träffades på dagis, och sen dess har vi alltid hållt ihop, visst vi har bråkat det har vi men det gör alla någon gång! men det löser sig alltid! jag älskar dig så otroligt mycket om jag skulle förklara hur mycket jag verkligen älskar dig skulle det ta flera år! du får mig att le, du får många att le! jag kan säga precis allt till dig! Genom åren kommer vi skapa så många minnen! och i sommar då jävlar! då kommer det bli helt crazy tillammans med dig och flera helt underbara vänner man kan tänka sig! men jag hoppas att du får en helt underbar dag! jag älskar dig.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0