just chilling in tha sol

Hej, tjena hallå!
som rubriken, just chilling in tha sol, min engelska äger okey? men iallfall så sitter jag ute i solen och lyssnar på musik, dricker coola och bara njuter! solen börjar försvinna nu det suger.. men iallfall så ikväll drar jag tillbaka till sanna, sover där för imorgon taggar vi orienteringsdag vid långe häll tror jag det hette? har inte en aning om vart det ligger så kommer säkert springa fel osv. Men det låter väl bra? :D aja nu ska jag snart gå in och fixa iordning mig lite tror jag, men tror jag tar med datorn till sanna så vi får höras ikväll kanske slänger upp någon bild innan jag drar till henne med, men ha det super duper mega bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0