MÖNSTERÅS MARKNAD

Nu drar vi till mönsterås igen! känner att jag skriver om mönsterås rätt ofta! hehe.
men iallfall idag ska vi på marknaden, så jag och sanna drar snart dit, träffar Amanda, och sen tror jag vi skulle träffa Carl & Alex, men iallfall så hade vi as kul igår, vi tittade på hostel eller.. inte jag för jag somnade innan filmen typ hade börjat, hehe. Men sen tittade vi även på big brother, oh herre gud.. Marcelo är ju dum i huvudet, och det är Annica och Jennifer också, lite triangeldrama mellan dom, men det är fett kul att titta på! hehe, men iallfall nu ska vi snart dra, men ha en superduper dag, tar med kameran så ni får lite bilder! men vi hörs puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0