ORIENTERINGSDAG

orientering
Jag vill aldrig mer se en karta och massa kontroller.
Hallåå, förlåt för att jag inte uppdaterade igår men tog aldrig med datorn till sanna men iallfall!
men igår hämtade Amandas pappa, Sanna & Amanda upp mig och vi åkte mot Amanda så hon kunde packa väskan eftersom att hon också skulle sova hos sanna vi tittade på big brother och hade det trevligt! idag gick vi upp runt halv 8 eller vi blev väckta av någon sak som vribrerade ashögt! men iallfall så gick vi upp och började fixa iordning oss och sen körde sannas mamma ner oss till långehäll! och sedan började vi springa ut i skogen. Och dom två första kontrollerna gick superbra! men sen sket sig allt.. vi sket i att titta på kartan och vi följde några stigar som gick lite här och där, vi var på rätt stig till kontroll 4 tror jag det var? för några andra killar kom efter oss som också var påväg att hitta kontroll 4 men självklart skulle inte vi gå samma håll som dom så vi gick in på en annan stig och det slutade med att vi kom till Norregöl och där ringde vi sannas mamma som sa att det inte var så lång till starten igen, och då gick vi tillbaka dit vi klarade alltså 2 kontroller på 2 timmar! vi suger stenhårt på att orientera. Men iallfall sen drog vi oss hem mot sanna och typ det första vi gjorde va att slänga oss i hennes hall, för vi hade gått flera mil eftersom att vi gick ganska fel! efterdet gjorde vi lite makaroner och sen chillade vi sönder med 4 irene huss filmer i rad! och nu sitter jag här ska snart ta en dusch för orkar verkligen inte göra någonting känner jag men ha det bra för det ska jag iallfall försöka ha! puss.
kände att det blev ett rätt långt inlägg men tvingar ingen att läsa okej? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0