Otroligt seg dag.

Hallååj!
dagen var varit så otroligt seg, dagen började med idrott där hade vi orientering, gick med Sanna&Mathilda, och ja man kan väl säga att orientering inte riktigt är våran starka sida. Men iallfall sen har resten av dagen sugit, biologin var rätt okej, vi fick gå ut och leta blommor jag och sanna hade maskroskrig! vi smetade in det där gula på blomman ni vet? i varandras ansikten, det var rätt kul faktiskt! men iallfall nu har jag bara pluggat oså, för har prov imorgon i kemi kan det rätt bra så det går säkert bra! men nu ska jag nog bara fortsätta sitta vid datorn vill få till en ny header också, för bara satte in någon när jag gjorde designen, men aja, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0