new stuff

 
Två söta bilder från idag!
dagen har bestått av massa skratt, shopping och mjukglass i facet! 
varit i kalmar med min fina vän Moaa, blev faktiskt lite shoppat som ni ser på översta bilden!
mamma körde in mig till kalmar runt 11 tiden, där mötte jag Moa och vi började gå i stan nästan direkt, och vid baronen och det! sen åt vi lite på thai silk där Moa även spottade mjukglass i mitt ansikte av att hon helt plötsligt började asgarva! fråga inte? hon är störd. Men annars har det varit en toppen dag inte så mycket folk häller såhär på en söndag så det var ju bra! Nu har jag kommit hem, eller kom hem för någon timme sedan men iallfall, nu ska jag äta lite pannkakor och titta lite på film, imorgon är det skola igen och får hoppas på att denna vecka går lika fort som förra! pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0