Tråk söndag.


Känner att jag bara har egobilder...fyyyy.
Goddag! tänkte säga godmorgon men kände att det inte passade! men iallfall.Söndag idag och det blir nog mest chill, ensam hemma mamma och pappa åkte på ''namnkalas'' förut hos min kusin, alltså istället för dop! ja ni fattar! men har en jäkla huvudverk och hänner mig lite seg. Så blev till slut att jag inte följde med, tror jag ska mysa ner mig under täcket och titta lite på mtv, eller någonting sånt! eller någonting hittar jag väl på iallfall skola imorgon, och tror vi ska ta skolfoto den här veckan! eller hoppas på det iallfall! orkar typ inte vänta hih, hoppas även på att jag får sitta ner iår, som jag aldrig gjort innan! jaja, vi hörs när jag har något nytt att berätta eller bara känner för att slänga in ett inlägg helt enkelt, pussen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0