You know my name, not my story.

Hej, allihopaaaaaaaaa!
vaknade ganska tidigt idag, fast lyckades somna om som tur var, sen vaknade jag igen och då gick jag upp på toa, sen när jag kom tillbaka till mitt rum var sanna också vaken! vi åt frukost och satt lite vid datorn sen började vi fixa iordning oss, sen drog vi ut och fotograferade lite, och det spårade ju ur lite! vi skulle egentligen bara ta lite poträtt och sånt, slutade med att vi ställde kameran på en stenmur, och sprang fram mot kameran och hoppade och helt galeeeet, fast grymt kul hade vi, för vi blev så fula på bilderna , lägger upp dom bilderna i ett annat inlägg. Här nere lägger upp några bilder från igårkväll!





 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0