Svaren på frågestunden.

1: Hur många förhållande har du haft? - Jag vet faktiskt inte, håller inte räkningen på sånt hehe :)

2: Vad är det som du tycker att är kul med bloggandet? - Liksom, att ha sin egen blogg, och kunna skriva exakt vad man vill, jag vet inte faktiskt men tycker det är skit kul att blogga!

3: Är du kär eller gillar någon just nu? - Nej, det är jag inte :)

4: Favoritfärg? - Måste nog säga svart, lila och rosa :)


5: Favoritlåt? - Ulrik Munther-Heroes in defeat.

6 . Varför började du blogga? - För att jag trodde att det skulle vara kul med en egen blogg, vilket det är!

7. Hur länge har du bloggat? - Denna bloggen har jag haft i ett år, i februari, men förut hade jag massa små bloggar, så jag skaffade nog min första blogg i början av 5:an :)


Där fick ni svaren på frågorna, blev inte så många frågor vilket är rätt tråkigt.. :/
aja, där fick ni iallfall svaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0