Dagen kunde ha varit lite bättre :/

Hejj!
idag var jag i kalmar med mathilda, hon skulle ta hål i näsan,
så nu har hon gjort det, fint blev det ;) tycker jag iaf, :D
och sen shoppade vi och åt på donken (y) eller mathilda,
mådde ganska dåligt, så dagen kunde ju ha varit lite bättre,
men aja, men vi hade kul iaf, efter kalmar så, spelade vi mario,
kart i typp 1 timma eller nått, (Y) och sen drog vi till sporthallen,
och mathilda såg ut som hon skulle spy , men hon sa själv,
att hon mådde bra, men till slut, ringde hon sin mamma,
och hon kom och hämntade henne, och jag satt och pratde,
lite med gustav, tills min mamma skulle komma och hämta mig,
gustav är ju alltid, så social ;) men jag har inte så mycket mer,
att säga, men det kommer bilder på kläderna jag köppte idag :)
och mathildas piercing , och dom bilderna, som vi tog igår,
kommer i ett annat inlägg :)



Koftan : bik bok.
Tröjan : gina tricot .
och sen köppte jag ett puder med, H&M .
det köppte jag idag. blev inte så mycket, men men,


Mathildas piercing ! :D hennes näsa blev lite röd ;) xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0