Dagens!

Dagens outfit!                                                                                                                                                     



min fina data kom med (a)
jag lovade ju att jag skulle skriva om dagen sen,
och ja , kollade på fotboll förut, Chelsea - Everton,
det var inte premier league det var nått annat men ,
everton vann på straffar -.- , men iaf, så gör det inte så mycket,
för jag kollar mest på premier league så, luungt :p men lite surt var det,
och torres var ändå inte med, för nånting, palla berätta,
men sen spelade jag mario kart (y) och sen gjorde jag inte så mycket mer,
för nu sitter jag vid datan (y) men ikväll blirre väll att kolla på melodifestivalen,
även om det suger, men har inget annat att göra :p <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0