Måndag!

Hejj! :)
då var det skola idag, efter ett jävla skönt lov, men idag var det skola igen.
tagga påsklovet då , fan vad man längtar,efter skolan åkte jag hem och jag
sat mig vid datan , och nu känner jag att jag måste öva på engelska läxan
lite, vi ska typ läsa och översätta en hel text! jag tycker att det är jävligt,
mycket, men aja, det är bara och slå upp boken , och läsa. men iaf,
så har jag ju gjort en ny header, och jag fick in den själv, duktig jag är ;)
hihih, och nu sitter jag och kollar på tv, vet inte vad det är men något,
och jag har ingenting mer och säga typp, så vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anki

Nu har jag gjort ett besök på din blogg, det var trevligt!

2011-02-28 @ 19:10:09
Postat av: Anonym

Nu har jag gjort ett besök på din blogg, det var trevligt!

2011-02-28 @ 19:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0