Underbar kväll!

Hejj!
Jag har haft en underbar kväll! vill bara tacka,
Johannes Gustav och Mathilda , för den underbara kvällen, ♥
fan vad vi skrattade, och Johannes är helt galen när han är ute :D
det gillas ;) hahaha, och jag och mathilda blev lite rädda när, vi var vid skolan, :p
och gungade ,så såg mathilda och jag någon som stog och kollade ner på oss uppe ,
uppe från biblan, :D så hon sprang iväg, och jag efter och så felde jag henne, :p
förlåt älskling! :* men fy fan vad vi skrattade, ! ♥ det måste vi göra om :D
och sen hade vi snöbollskrig, ! och jag älskar när Johannes ska jävlas med gustav hela tiden! :D
han blir så sur, och johannes bara fotsätter (Y) haha,
tack för en underbar kväll, killar och mathilda :p
pussss! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0