fan vad jag hatar dig ibland!

ibland vill jag bara strypa dig!
och jag snackar om min störda bror! först börjar han hålla på och retas med mig, och
jag ber han att sluta då fortsätter han bara...-.- sen börjar jag skrika på han, och
då skriker han att jag har ADHD och att jag är cp och massa. och då skriker jag samma
sak tillbaka, och sen så börjar han anglaga mig för att jag har varit inne på hans rum och
tagit massa chips? -.- har fan inte rört hans jävla chips! ibland vill man bara strypa honom alltså!
och nej, ni behöver inte läsa ville bara skriva av mig någonstans? :p haha,

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du gör video inlägg så gör jag också det :) <3

2011-07-08 @ 18:32:48
Postat av: aliceeee

:) :) :) Gör ett så gör jag ett

2011-07-08 @ 18:33:36
URL: http://mathlin.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha!

Kommer du ihåg när han tog över 100 bilder på en Chipsåse med din kamera, haha! ;D

2011-07-08 @ 18:52:54
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0