Fett nice gårdag/natt/dag med mathilda!♥

Domma dagarna har ägt, för har ju sovit över med finaste mathilda! :D
och kul har det varit, inatt var vi uppe till 4 typ, och sen runt 3
gick vi upp och gjorde nudlar x) haha, men vi är ju lite som vi är ,
men ja, och vi fixade med bloggarna typ hela natten, och min blev
ganska bra ändå tycker jag, och för er som inte har märkt,
har jag skaffat en fotoblogg, och det har mathilda också gjort.
kan länka dom i slutet av inlägget, fyfan vad jag älskar
sommarlov! ♥ det är nog det bästa som finns, och mathilda
såklart! men jag har ingenting mer och säga så ha det bra så hörs
vi snart igen! :)

jag älskar min söta katt! (a)
och det där vädret saknas! ;o
bara massa jävla regn...
aja pusss :)

Kommentarer
Postat av: Elena! (y'

Jätte söt katt! :)

2011-06-23 @ 23:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0