Glad Midsommar! :)

Hejsan, alla söta och fina bloggläsare! :)
idag är det midsommarafton då, och snart ska man nog äta lite med familjen och så,
sen ska vi till mina kusiner, och där stannar vi nog ganska länge för det brukar vi göra,
det brukar bli till runt, 01.00 typ, så kanske inte bloggar när jag kommer hem, men det får
vi se, men ha det bra så hörs vi senare, och idag ska jag dra en vinnare i dagens blogg, :)
jag kommer typ att skriva alla som anmält sig på en lapp, och sen dra en, för det är mest
rättvist :) men iaf så får ni ha det bra nu så hörs vi senare! :) pusss

bara för att jordgubbsvin är så jävla gott! ;D
och att jag lär dricka mycket av de idag ;:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0