rubrik behövs inte.

det känns inte som om att det är sommarlov.. till hösten igen går vi inte på mellan stadiet då går vi
på högstadiet, och det känns så konstigt, att gå förbi sitt gammla klassrum varje morgon, det
kommer att kännas konstigt till hösten, men jag vill inte lämmna klass 6, jag kommer sakna
klassen så otroligt mycket, alltså det går inte och berskriva, vi har så mycket minnen med varandra.
4 år har vi gått i samma klass, och på dom 4 åren hann vi med mycket, två cabaréer, som blev mycket
lyckade! och sen har vi haft en klass resa på boda borg och det blev också lyckat! och sen skolavslutningarna.
dom kommer jag aldrig glömma, specielt inte denna som var idag, jag kommer aldrig glömma er i klass 6..
för ni betyder så sjukt mycket! jag älskar er och glöm för fan inte de! ♥

finaste klassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0