VILKA HAR VUNNIT 12 ÅR IRAD?

JO DET HAR KRUNGÅRD GJORT!
idag hade vi idrottsdag då, ganska kul ändå tycker jag, gick sådär på kast med liten boll,
så inte helt nöjd och inte helt missnöjd, men aja, tyvärr vann nabben iår, men det var ju såhär,
att vi ville bjuda dom på sin första seger, för jag menar vi har ju redan 12 segrar i rad, så i år
kunde dom få vinna, och ålem har 0 men dom är iaf inte dåliga förelorare som nabben har varit
varenda år, ;) det bästa var ju då på prisutdelningen, haha nabben och blomstermåla satt
och skrek till varandra, och felix ägde fan hela b-måla klacken! måste säga att han gjorde det
rikigt bra,  och ålem hördes knappt, x) typ varje år skriker alla när dom går upp på prispallen.
-  VI VILL SE ..... VINKA! och den är riktigt gammal, och nabben skrek det hela tiden, och vi från
b-måla bara - DEN ÄR GAMMAL DEN ÄR GAMMAL DEN ÄR GAMMAL! så dom fick en liten diss där, ;)
men det är bara och acceptera b-måla inget annat! ;) och vi fick med oss några från ålem,
som skrek krungård också! så det var ju lyckat de med! och det var inte så tråkigt som jag
hade trott, så dagen blev bra och vi slapp ju skolan.
och jag tog lite mobilbilder innan vi åkte med bussen, så kan ju lägga upp dom :)

Tanja&Mathilda :)

Pontus ser lite mobbad ut , han som sitter på sin väska ;)
men han är inte mobbad så får ni inte tro om min fina klass! ;)
men har typ inga fler bilder så puss! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra dag ju :D

Men snälla ta bort bilden på mig (redigera) :P Mathilda blev fin men ser du mig eller?! :p<3

2011-06-15 @ 16:24:55
Postat av: Anonym

nabben suger ju! ;)

2011-06-15 @ 19:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0