Ännu en awesome kväll! :D

Hej alla där ute, nu tänkte jag berätta lite kortfattat om dagen.
jo den började med att jag åkte hem från sanna där på morgonen, då eftersom att jag sov hos henne
och sen så kom jag tillbaka igen, för skulle hem och ducha och lite sånt, och sen kom Amanda tillbaka, också, sen
hade hon med sej, Tanja&Alex&Linnéa, så då var vi även med dom, sen stack vi ut och träffade Sabir,Romas, och en till som jag inte kan stava namnet på xd, haha, eller träffade och träffade, vi typ var lite med dom bara, eller hur man ska förklara, men det var kul iallafall, bara det att det var riktigt kallt, och ja sen, drog vi hem till Amanda, och spelade spel, det var också riktigt kul, ''med andra ord'' det äger! Alex&Amanda, vann, 2; kom jag och tanja, sen sanna & linnéa, för er som ville veta, men aja,och sen kom vi på att linnéas tåg gick vid 19.00, ungefär, och vi kanske stack från Amanda, runt kvart i och det tar ett tag till stationen, sen skulle vi hem till sanna också, men det är ju tur att sanna bor nära stationen, så vi fick oss en liten springtur där med, men iallafall, sen så gick jag sanna tanja&alex hem till sanna, och hade riktigt kul, sen följde vi Tanja, hem och så fick vi kolla runt lite hur hon bodde, för jag & sanna har aldrig varit hos henne innan, så det var trevligt! haha nä men, aja, sen åkte jag & alex hem, och nu sitter jag här, och har det tråkigt, och imorgon blir det att vara med Mathilda, som man har saknat lite smått, ;o
eller lite smått, sjukt mycket, iallafall, men ah, det var kanske inte kortfattat om dagen, men det har varit roligt iallafall, men ni får ha det fint så bloggar jag mera imorgon, kraaamar!
Bara för att jag saknar sommaren sån sjukt mycket! :(<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0