Dag 1 - 10 lite udda fakta om mig själv.

Kommer lite udda fakta om mig då.

1. Jag hatar verkligen att spela fotboll, men jag kollar bara på det för att det finns snygga killar med ibland.
2. Jag brukar väga mig flera gånger om dagen.
3. När jag har tråkigt brukar jag gå och öppna kylskåpet fast jag stänger det direkt efter.
4. Jag har clownfobi, jag är seriöst livrädd för clowner, det är det värsta som finns!
5. Jag tycker inte om kokt korv BLÄÄÄÄ på det.
6. Jag måste göra någonting innan jag går och lägger mej, titta på tv sitta vid datorn osv..
7. Jag hatar typ att läsa böcker..för hittar aldrig någon som passar mej, har bara hittat en bra bok i hela mitt liv.
8. Jag hatar att gå på kalas jag vet inte varför jag tycker bara inte om det.
9. Jag kan bli asförbannad för någonting, och sen börjar jag helt plötsligt asgarva åt det istället.
10. Jag måste alltid ta det som står längst in i en afärr.
Ja där fick ni första dagen, förlåt om jag är seg, men jaa..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0