FÖRLÅT IVAR!

HAHAH, IGGA RUBRIKEN,men det är min och sannas humor!
men dagen kortfattat då vah, först va det skola inget kul typ, eller kanske engelskan,
vi hade vikarie ''Lena'' hon är awesome, alltså, hahah! fast nä.
hon är lite som hon är, men ah iallafalll, så det blev rätt chill.
och efter skolan gick jag och sanna hem till henne, vi tog sällskap med mathilda också.
och sen åt vi lite toast! och blablabla.....
och sen åkte vi hem till mej, och då så satt vi vid datorn, och typ fixade i ordning oss och sådär.
för sen skulle vi upp till b-måla igen, för att kolla på innebandyträning, och där träffade vi även Amanda.
och så kollade vi lite på träningen, och jag och Amanda spelade ett kul spel på sannas iphone!
vi äger på det! (y), och sen drog vi ner till gården, sen var vi där resten av kvällen.
sen runt halv 9 så kom min pappa och hämta oss och sen lämnade vi sanna, sen åkte vi hem.
så nu sitter jag här, och har fett tråkigt, blir att tvätta bort sminket snart och kolla tv.
sen tror jag att jag ska plugga lite till geografiprovet, jag ska inte ha ett E på det här provet...
har fått det på alla kemi/fysik prov vi har haft, våran lärare säger att det är bra men det känns inte som de..
jag ska ha ett C eller B på geografiprovet, jag SKA ha det!
men aja, nu ska jag dra, så tjaarååå!
söt bild på bästevän & mej, juste ska vara med henne imrogon, så blir dålig uppdatering!

Kommentarer
Postat av: e l a r o

Nu är dagens blogg tävling avslutad , gå in och kika om det blev du som vann! :)

Kram

2011-11-08 @ 16:39:59
URL: http://elaro.blogg.se/
Postat av: e l a r o

hehe :D <3

2011-11-08 @ 17:24:22
URL: http://elaro.blogg.se/
Postat av: Mathilda

väldigt söt bild tycker jag allt!

2011-11-08 @ 17:55:49
URL: http://mathiiildaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0