So prov..

Hejhej, ja idag var jag i skolan då, seg dag..
det ända roliga var väl bilden då, sen var det andra
väldigt segt, och snart ska jag plugga till so-provet..
som vi har på måndag, och på onsdag har vi kemi prov..
GREAT! och sen har vi läxor..jag tycker seriöst det är överdrivet
att ge oss 2 prov, typ tredje veckan, på högstadiet, vi vet ju knappt
vart allt ligger än, eller jo det kanske vi vet, men det är ändå
överdrivet mycket, och sen har vi matte läxa , och sen har jag
franska läxa med, det är helt sjukt, menmen, som tur är tror
jag att jag kommer att fixa so:n, men kemin? nej, jag fattar ingenting.
så får väll ta och läsa lite på de nu, så jag återkommer med något lite
mer intresant senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0