Bästavän.

Hej allihopa! nu har jag nyss kommit hem har varit med Mathilda hela kvällen, och sen vid sporthallen träffade man Gustav och massa annat folk, jag och mathilda satt och diskuterade att vi äger Gustav på cs och lite sånt, kuliigt! och nu sitter jag här ska snart ta upp engelskaboken och plugga på engelska glosorna tills imorgon. Sen är det bara torsdag kvar och sen är det lov! fy vad skönt det ska bli alltså! och sen förlåt om jag inte bloggar sådär jätte jätte ofta men hinner typ inte, men på påsklovet då ska jag blogga så mycket jag bara kan! :D
men nu ska jag plugga sen datan och sen blir det big brother och sen sova förmodligen ha det bra!
Tjaarååå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0