Justin Bieber 18 år imorgon!

ååh, okej.. jag erkänner nu, JAG ÄR KÄR I JUSTIN.

Nu har jag fixat till en header, inte världens snyggaste och inte så komplicerad, men den duger så länge iallfall!
imorgon är det torsdag den första mars! och det innebär Justins födelsedag, och det ska jag självklart fira! jag ska vara med mathilda, och vi ska baka cupcakes, och lyssna på Justins musik, och massa annat, fira hans födelsedag helt enkelt! kommer att ta med mig kameran, så vi kommer att ta massa bilder, kan ju lägga upp några här på bloggen sen, men det blir ju som sagt imorgon, nu ska jag ta mig någonting att äta, sen film och sen ikväll blir det big brother!

Kommentarer
Postat av: Alice

juste, det är pappas födelsedag imorgon! :D

2012-02-29 @ 20:14:50
URL: http://mathliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0