Dålig uppdatering.

Okej.. jag suger på att uppdatera bloggen, nu när skolan har börjat jag hinner helt enkelt inte..
så det kommer bli så att jag uppdaterar när jag får tid för de, men iallfall, så har dagen varit rolig fast
skolan sög typ, fast idrotten var rätt kul idag, och måste bara säga en sak.. visste ni att man kan fassna
i ett dörrhandtag? det visste inte jag, men Isa Bästa Anell.. eller snarare SÄMSTA! hon lyckas med allt den tjejen!
men aja tillbaka till det jag skulle säga, efter skolan var jag med Sanna&Mathilda, vi skrattade massa! fast vi var typ bara en timme, och imorgon blir det kalmar med brudarna, vilket innebär ännu sämmre uppdatering! aja ha det fint, vi hörs när vi hörs kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0