Tidsfördriv osv..

Tio frågor om dig själv
Vad heter du i andranamn? - Esmeralda Eugenia.
har du några piercingar? var? - Öronen än så länge.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - beror på vilket humör man är på.
väljer du filmkväll framför utekväll? - utekväll, oftast men det beror på lite.
din sämsta egenskap? - har många..
är du dag eller nattmänniska? - Nattmänniska
vad har du på dig just nu? - Mjukisbyxor, linne kofta & underkläder.
är du nöjd med ditt utseende? - nej inte specielt.
vad vill du ändra med ditt utseende? - Mina lår.. och ja min kropp.
Tio frågor om kärlek
är du i ett förhållande just nu? - Nej..
har du varit kär på riktigt någon gång? - ja en gång.
är du oskuld? - yess..
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ibland.
hur många har du varit riktigt kär i? - en person..
vad för sorts killar faller du för? - dom som vågar vara sig själva osv..
har du kysst en kompis någon gång? - ja..
hur många har du haft sex med? - Jomen jag är fortfarande oskuld.
hur många har du varit tillsammans med? - inte något jag håller räkning på.
Tio frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Mathilda Aronsson Nilzén & Amanda Dunsäter.. tror jag.
vem skulle du vilja träffa just nu? - Ingen tror jag..
vem saknar du mest just nu? - Amanda, Moa & Mathlida.
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? Daniel&Viktor tror jag? :p
vem krama du senast? - Av mina vänner så var det Sanna.
vem står dig närmast? - Väldigt många, men närmast mig står Mathilda.
vem vill du träffa oftare? -  Moa Svensson, & Vanja.
vem är mest partyprisse? - Amanda dunsäter helt klart!
vem ringer du när du är ledsen? - ingen..
vem är snyggast? - alla såklart.
'Din mobiltelefon
vilka finns på "inkomna samtal"? - typ mathilda viktor sanna och flera.
vem ringde dig senast? - Mathilda tror jag?
vem smsar du oftast med? - Mathilda, Sanna, Moa & Alexandra tror jag?
vad stod det i senaste smset du skickade? - Åh.. bill skarsgård, ( låter random men så stod det )
vad har du för bakgrundsbild? - Justin Bieber (a)<3
vad står det på anteckningar? - har inga antecningar ..
vem ringde du senast? - har inte den frågan redan varit? -.-
vad har du för mobil? - HTC wildfire s :)
spelar du wordfeud? - jajamen.. Adda: bbarasiigne

Farligheter
snusar du? - nope.
har du snott något från en affär någon gång? - Har väl smakat godis någongång kanske?
brukar du röka? - nej, det brukar jag inte, men har dock prövat.
har du tagit droger? -  Nej, har inte tänkt och gra det häller!
känner du folk som tar droger? - nej.
har du blivit jagad av polisen? - nejnej.
har du druckit så mycket att du spytt? - nope.
dricker du alkohol varje helg? - nejnej.
skulle du kunna testa droger? - aldrig.
skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - nej, skulle försöka få han att sluta.
har du varit i slagsmål någon gång? - Inget stort isåfall..
Random
sover du med dörren öppen eller stängd? - har ingen dörr till mitt rum :(
har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - nej.
tror du två ex kan vara vänner? - ja det går väl elleR? :)
skulle du vilja vara berömd? - Nej, faktiskt inte.. eller bror på hur man menar med det.
har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - tror inte de? eller jo föresten :)
skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? - det.. hoho!
brukar du tänka innan du talar? - aa...
känner du någon som är oskuld? -Jaaaaaaaaaa
skulle du vilja tatuera dig? var? -ja, typ på ryggen, där uppe :)
har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - nej, det har jag faktiskt inte.
skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - dom skulle döda mig :)
tror du andra tycker illa om dig? - ja, men bryr mig inte om det.

Kommentarer
Postat av: bonden

fin blogg du har<3

Hehe de var mig du skickade de smset till:)

Men asså du är inte ful! Du är perfekt som du är

2012-01-07 @ 23:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0